Valencia

Karanténban Valenciában

Avagy ha nem hagyhatod el a tartományt

2020. november 26. - redzsi___

A jelenlegi korlátozások miatt nem lehet elhagyni Valencia tartományát. Ez a mi kis csapatunkat jelentősen befolyásolta, hiszen Mallorca volt a következő célunk. Nagyon rizikós lett volna elutazni, így megegyeztünk, hogy maradunk Valenciában, és felfedezzük a környezetünket.

Ez az utazás összesen két napot foglalt magába, de sikerült megnézni 5 várost. Szombat reggel korán indultunk útnak, első állomásunk Xatíva vára volt. Csodálatos kilátás tárult elénk, majd egy kiadós vártúra után napsütésben ittuk meg a reggeli kávénkat. Második állomásunk Alteába vezetett, ahol én már jártam pár hónappal ezelőtt, de a kis csapatunkkal teljesen más élményeket szereztünk. Nagyon sokat sétáltunk a parton, a lenyűgöző látványban millió és egy képet készítettünk, hogy legyen mire emlékeznünk. Általában az ilyen utazások nem éppen a kiadós étkezésekről szólnak, azonban megtaláltuk Altea legfinomabb hamburgerezőjét. Mivel a naplementébe csúszott át a vacsoránk, beszippantva az utolsó napsugarakat indultunk Benidormba, ahol a szállásunk volt.

A legcsodálatosabb kilátással rendelkező szállodát sikerült lefoglalnom. Tengerparti szállodában tölthettünk el egy éjszakát, ahol a 18. emeleti apartmanból lélegzetelállító kilátás tárult elénk mind éjszaka, mind pedig nappal. A legtöbb időt mindvégig a teraszon töltöttük a társasággal, hiszen ilyen látkép ritkán tárul az ember elé. Ennek az élménye másnap reggel fokozódott, amikor november végén a 25 fokos napsütésben a tengerparton fogyasztottuk el a reggelinket.

A napunk utolsó két célpontja Guadalest és Calpe volt. A calpe-i naplementét már nagyon sok barátunk Instagram posztjából láttuk, így ez a program volt a nap attrakciója. Peñon d'Ifach, azaz a calpei szikla az a híres nevezetes helyszín, ahonnan lélegzetelállító látvány tárul a városra. Azonban szó szerint sziklás út vezetett felfelé, ahol kifeszített kötelek segítségével tudtál felérni a csúcsra. Nekem az út felénél nagyon halálfélelmem volt, így vissza kellett forduljak egy biztonságosabb helyre, hiszen amennyire gyönyörű volt a naplemente, annyira volt félelmetes számomra az a kiszolgáltatott helyzet. Mindenesetre nagyon meghatározó élményként könyvelem el ezt a sziklamászást, hiszen sosem voltam még hasonló helyzetben.

Ez a két nap nagyon meghatározó szerepet töltött be a valenciai kalandom során, amelyet az itt szerzett barátoknak köszönhetek. Hálás vagyok értetek, és a sok boldog pillanatért, amit együtt élünk át!

6a69721f-485e-4cc0-a231-91df5827bcd3.JPGimg-4009.jpgimg-4027.jpgimg-3899.jpg

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.