Valencia

Valencia

Karácsonyi készülődés

De vajon melyik országban?

2020. december 21. - redzsi___

Az őszi „erasmuos csapatnak” szerintem mindig egy óriási dilemma a karácsony. Utazzak haza? Megéri? Maradjak? Ha maradok, kivel töltöm az ünnepeket? Ezek a kérdések bennünket is foglalkoztattak, azonban hosszú mérlegelés után a baráti társaságunk bevállalta az utazást, és hazatértünk az ünnepekre. Nagyon nehéz döntést kellett meghoznunk, hiszen rengeteg kockázatot vállaltunk, de úgy döntöttünk, megéri meghozni ezt az áldozatot, hogy a szeretteink között töltsük az ünnepeket.

Ma december 21-én hajnalban érkeztem meg az otthonomban. December 20-án, 9.30-kor indultam útnak, mégpedig a következő útvonalon: Valencia-Frankfurt-Budapest. A reptereken szerencsére minden rendben ment, a sok ember ellenére mindenki a jelenlegi szabályok betartásával közlekedett. Frankfurtban várt rám egy közel 6 órás várakozás, amely bár gyorsan eltelt, nem ismételném meg újra. A budapesti ellenőrzés során nem kerültem karanténba, hiszem munkavállalói papírt tudtam felmutatni. Az éjjeli órákban érkeztek meg értem a szüleim, és indultunk is haza, ahol várt már a rántott hús, amit előre megrendeltem.

Így egy nap után megbizonyosodtam arról, hogy jó döntést hoztam az utazással kapcsolatban. Jó lesz itthon tölteni egy kis időt, feltöltődni, hiszen januárban egy hosszú vizsgaidőszak vár rám Valenciában. Boldog karácsonyt!

A bejegyzés trackback címe:

https://erasmus-life.blog.hu/api/trackback/id/tr8616353172

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása